http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Can't let my weakness show

sitter i skolan, ovanligt? vi har ju bytt klasshalvor och de tänkte ju inte jag på så bussen till idrotten har ju redan gått... och här sitter jag och myser vid datorn istället, emelie är ju såklart inte i skolan idag heller... åh mina skoldagar blir ju sämst utan henne.. fårse om de blir att gå på stan i dag efter skolan och handla julklappar och ta en fika!:) dagarna bara flyger iväg och de tackar jag gud för, känns som det är i morgon jag och älskling ska till Lanzarote <3
image descriptionimage description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0