http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Hjärtan!

Hejhopp! Fick pengar av min fina bror så jag kunde köpa ett par nyårs skor när jag och jack är i lanzarote, så köpte dom här stilettklackarna med silverplatå, för ganska skönt med ett par vanliga svarta pumps när man är utomlands eftersom man inte orkar klä upp sig så mycket då, så är överlycklig nu! Men jack är ju dock inte lika glad över att jag blivit sko tokig igen... De va ju en tid för ca ett/ två årsen skor va mitt liv, gick i 14-16 cm klackar varje dag! Fattar inte hur jag orkade, men tror de börjar komma tillbaka haha, låg hela kvällen i förgår och kramade mina skor jag fick av mamma som jag visade för några inlägg sedan. Just nu känns de enda som kan göra mig glad är skor... Ps fyller på torsdag så då är alla välkomna på fika!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0