http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

It’s complicated, it always is

Sitter  i skolan  och halv sover... emelie försov sig idag igen så det blir väl en till hel skoldag som man får sitta i ett hörn mobbad och sakna henne... har poff nu tror jag? men de orkar man ju inte en dag som denna. mindre än en vecka tills avslutning, eftersom vi slutar nästa tisdag:D ska bli så skönt! måste börja köpa julklappar nu, men har nästan aldrig tid.. men ska kankse gå på stan med felicia på torsdag så får väl passa på att handla lite då. dom senaste åren har jag aldrig haft någon julkänsla, förra julen satt jag helt själv hemma eftersom jag va så arg  haha.. är så glad att jag faktigst länktar till julen!! vet inte om de kanske är för att jag vet att jag ska få slippa nyår och vara utomlands istället? hmm.. känner vilket långt tråkigt ovärt inlägg det här blev, men va ska jag göra då när jag inte orkar jobba?:-)
image description
image description
image description
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0