http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Juldagen

Här är lite av massa saker jag fick hos mamma, fick mycket mer en vad jag önska och är överlycklig för allt, fick massa smycken kläder parfym presentkort och massa annat! I dag är jag skapligt seg och jag känner att detta är helvetets dag, i kväll har jag att välja mellan att ha skit tråkigt eller att sitta och vara orolig, vad väljer man då? Vill helst inte välja mellan de men är illa tvungen... Är också skapligt förkyl tror jag har svalt tagtråd och kan inte andas genom näsan.. De kom ju perfekt nu eftersom jag ska utomlands om fyra dagar:(! Sen tycker jag ju inte de är jätte kul att sitta själv på juldagen och kolla in i väggen eftersom jack är och äter mat med hans mamma och sen ska han spela lite innebandy, på juldagen? Perfekt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0