http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Lanzarote!!!

Åh har glömt att berätta, jag och älskling har bokat resa till Kanarieöarna, båda är jätte glada över att dra iväg bara några dagar efter jul! Ska bli så mysigt att dra iväg bara några dagar efter jul, med allinclusive och allt shit!:) det blir andra gången vi är utomlands tillsammans, eftersom vi va i Thailand i somras! Så vi kommer väl fira nyår i lanzarote på en balkong med en cider och god mat, överdrivet vad jag längtar! Så skönt att slippa ha ångest över vart man ska fira nyår och alla fulla dryga jävla människor... Nej usch! Det här blir perfekt!:)) nu sitter jag på Kina resturang med älskling och hans mamma! Hör av mig sen puss!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0