http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Nyårslöften?

Jag har inget speciellt nyårslöfte, men däremot så ska jag från och med nyår försöka blicka framåt istället för bakåt på allt gammalt Som hänt, de som man inte kan göra något åt som bara finns där och gör så man mår dåligt, det går ju inte att göra omgjort även fast jag skulle kunna offra min högra hand för att de aldrig skulle hänt! Jag skulle verkligen vilja släppa allt gammalt...i dag fick jag köpa den tredje sorten av magkatarr tabletter eftersom dom andra 2 inte fungerar, jag är trött på att jag måste sysselsätta mig 24/7 för att inte börja gråta, jag är trött på att jag måste somna till ett tv program för att jag inte ska få chansen att tänka på allt som får mig att vilja slita av mig håret. Jag fattar inte varför jag ska må dåligt dag in och dag ut på grund av någon annans dumhet? Jag skulle vilja kunna gå vidare och låta personerna stå för de dom gjort och att de är dom som ska sitta i ett hörn och må dåligt, det är ju inte jag som har gjort fel, men ändå är de jag som mår skit! jag vill kunna leva mitt liv och att de ska vara jag själv som bestämmer när jag ska le eller gråta, jag vill inte att de är någon annan som gör att jag mår så här.... Jag förstår inte ens hur man kan vara så självisk som människa så man kan låta en person må såhär... Aja mitt nyårs löfte iaf:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0