http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Tråkigt inlägg

Hejsan va bakis hela dagen igår och bara sov och mamma släpade mig till stan så han inte blogga... Nu sitter jag iaf på subway med älskling och pappa eftersom jack är och ska köpa bil? Det fulaste idag måste ha vart när jag gick till några telenor killar och frågade varför min mobilkamera inte fungera, då ropade dom hit flera som jobbade där och började as garva eftersom dom aldrig hade sett en sån paj kamera innan haha:( nu dricker jag värdens äckligaste kaffe usch... Har massa att blogga om, men inte just nu har inte tid puss!

 


image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0