http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

What could you hope to achieve, when I'm cryin' and you know why? How... Do you find your reasons, In my deepest, darkest night?

Har ångrat mig blir dom här skorna istället!!:) eftersom dom silvriga lyser så mycket så går man inte så ofta i dem på vardagen, och eftersom dom andra är lite mer guld/ hudfärgade är dom mer diskreta och man kan använda dom nästan när som helst, ganska tråkigt att veta allt man kommer att få i julklapp men eftersom min resa kostade 6,5 tusen? Tror den kostade de om inte mer? så behöver jag önska mig lite pengar, och jag har inget annat jag önskar mig, då blir de bara massa spontan grejer. Så jag blir över lycklig för bara pengar skor och systemkamera som jag dock vet att jag kommer få!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0