http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

God morgon!!

Hejsan! Nu sitter jag och äter frukost, lite sen när klockan är halv 4 men men.. Haha pappa kom också förbi med mina klänningar som jag skickade efter glada jag!! Älskar klänningen som jag har på mig nu, de va bara ett spontanköp eftersom klänningarna jag skickade efter från Nelly kom så sent, älskar iaf den här klänningen eftersom den inte är så festig och överdriven så kan man ha på sig den till vardagen också, som tx idag när jag ska till stan, fast med tights och skinnjacka eftersom de är ganska kallt ute! Sen hatar jag också min kamera på mobilen som gör att mina ben ser röd brända ut haha aja sen är de helt öppen rygg på den som jag älskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0