http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Home is whenever i'm whit you!

Hejsan, har nyss gått upp ur sängen sov hos mamma idag igen att ett antal anledningar... Det är sjukt jag tycket inte att jag har ett hem någonstans, varken hos pappa mamma eller jack, känns så obekvämt överallt. Vet inte om de är för att alla bor på olika ställen, för man vill väl ha familjen samlade right? Aja känner min skapligt sliten har inte orkat duscha jag har kvar gårdagens smink och jag sov med alla smycket... Sen kan ni även se en fet finne bredvid nästan som va en glad överaskning när jag vaknade i morse Haha jag känner hur jobbigt allt är, sen har man en bitterfitta till jack sittandes mitt emot mig, tror han kommer kasta ut mig genom fönstret vilken sekund som helst haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0