http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Make me stronger!

Följde med jack till aboteket idag, så såg jag ett schampo och balsam som verkade rätt så bra, har aldrig provat de förut så får se hur de är, det skulle tydligen preparera håret med någon olja, från en sak till en annan så är jag skapligt glad idag för att jag kommer troligen få en system kamera av pappa, så hade han pratat med en kompis Som är grym med video kameror/system kameror, dom ville även att han skulle spela in James Bond filmerna från en helikopter för han är så duktig med kameror, så han sa till pappa vilken kamera han tyckte va bäst, och han sa att han aldrig hade haft en bättre kamera än den, och om jag känner pappa rätt så är de exakt den jag får, wiii:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0