http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Mys dag!

Idag har jag haft en riktig mys dag med mamma och syster! Vi har shoppat ätit lunch och gått på bio, vi gick på någon konstig film.. Som handla om någon sjukdom, men men jude law va ju iaf med i filmen så de fanns ju alltid något att titta på, även fast han blivit gammal o grå. Och de bästa är ju att vi fyller år på samma dag! Hur bra är vi inte? Blev skapligt avundsjuk när jag prata med pappa idag och han skulle bara in och spontant köpa en iPad... Aja nu ligger jag och kramas med älskling så ska ge han lite uppmärksamhet nu, lägger upp bilder på de jag köpt i morgon puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0