http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Tidsfördriv

Hejsannnn!!! Just nu väntar jag på älskling, han är och tränar och jag fyller på ett mysigt bad till oss:) haha vet att jag alltid skriver att jag ska bada... Kommer snart vara skrynklig, haha.. Iaf, bion i går va awesome! Har aldrig gråtit mer både glädje tårar och alla sorters tårar blev de under filmen, många säger att dom inte tyckte den va så bra men, kan twilight någonsin vara dålig?? Ne.. Idag så försov jag mig en smula, haha pappa hade ringt och försökt väckt mig 4 ggr hade fått 6 Mess av han och han hade plingat på dörren ett antal gånger, så jag vaknar av att han står och skriker i brevinkastet "LINN FÖRFAN VAKNA NU!" haha... Sen blev de att gå till Max under idrottstimmen eftersom jag hade "glömt" idrottskläder så blev en milkshake, sen fick hela klassen så och vänta på bussen 1 timme eftersom skolan hade glömt att beställa en, trött man blir!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0