http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Want you to make me Feel

Hejhej.. Just nu ligger jag i sängen och har det bra med en kopp kaffe och några avsnitt av prison break, älskar det! När pojkvännen är på träning så passar man på att ha lite egentid, har nyss tagit en dusch och fixat naglarna, är på näst sista avsnittet av säsong 4 på prison break. De vill säga sista säsongen, vill verkligen inte att de ska vara slut:( har ju sedan sett hela serien för några år sedan så vet ju redan hur de slutar men jag älskar de ändå. Har aldrig gråtit så mycket som på sista avsnittet så funderar på om jag verkligen ska kolla på de eller om jag måsta gråta igen... Nog med de, har iaf vart på karate idag så mina ben känns som spagetti haha så jävla otränad så de finns inte... Men tycker ju det är skönare att ligga i sängen och slappa så varför träna? Livet är ju förkort för att göra saker man inte gillar? Aja nu ska jag fortsätta mysa pussen!

all your mistakes makes me stronger, soon I can make it on My own....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0