http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

JIMMY CHOO

Åh vad jag längtar tills pappa kommer hem från London! Han köpte mina dr martens i går, han hann inte leta så mycket för han hade en golftävling men de blev ett par svarta iaf, men sen vet man ju aldrig om han köpt ett par till som överraskning hihi, i butiken han va i igår så fans de vanliga svarta, lackade svarta, lackade mörk blåa och röda, så jag sa att jag ville ha dom lackade svarta men sen fanns ju inte dom i min storlek... Då ville jag ha röda men de va fel röda... Då ville jag ha blåa men dom kostade 1400 då kan jag lika bra köpa dom i Sverige för samma pris så han köpte svart för bara 900 snacka om bra pris:D sen ska han även kolla om han hittar en ny JIMMY CHOO väska till mig, eftersom både min plånbok och min har gått sönder:( älskar JIMMY CHOO så jävla mycket så kommer bli överlycklig om han kommer hem med en sån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0