http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Give me sommar!

Usch! nej nu får de faktiskt ta och bli sommar! är trött på det här med varma kläder och de nu! kollade igenom massa inlägg på min gammla blogg och det verkar ju som att jag festade varje dag? kommer verkligen inte ihåg någonting av förra sommaren då, för jag har för mig att jag bara tog de lungt? men typ varant inlägg bah ska fest ikväll festade i går bla bla bla med mera. och jag skrev mycket längre inlägg på min gamla blogg, nu är de typ bara hej o hejdå haha.. men mitt liv är ju så sjukt tråkigt just nu bara skola, äta sova och dö typ.. måste ta tag i det här påsklovet nu känner jag!
4:de dagen jag ligger i soffan från morgon till natt.. så fårse om jag kke går på kg festen på fredag så jag gjort något på lovet iaf.. och efter lovet kan jag ju börja ta tag i mitt liv också haha... puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0