http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

I might as well take a gun And put it to my head... Get it over with

Åh kan inte sova så känner för att skriva av mig lite, har legat sömnlös i flera nätter, visst klockan är bara 20 över 12 nu men kommer inte kunna sova på flera timmar känns de som.. Har magkatarr och tusen tankar som bara blandas i mitt huvud, så mycket jag vill ha svar på men också så mycket jag inte vill veta. Tänkt att bara vakna och upptäcka att hela ens liv bara va en dröm, att jag typ vaknar upp och är mileys tvilling syrra, haha fan va allt hade vart bra då... Ska gå ut och ta lite frisk luft nu iaf.. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0