http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Love!

Älskar alla mileys tatueringar! Hon har hela 13 stycken på kroppen, men blir väl så att så fort man har gjort en vill man bara ha mer typ som botox i läppen, man blir aldrig nöjd haha, men så känner jag själv nu vill bara tatuera 1000 gånger till... Såg även att miley också har en tatuering av insidan av armen, som hon gjorde 18 februari 2012 , och nej jag gjorde de inte för att hon har de, fick reda på att hon hade idet idag, twinnniiiss! Visade även mamma min tatuering idag, har inte berättat att jag skulle tatuera mig för henne, hon blev typ as glad och tyckte den va jätte fin, hon blev typ extas haha... Sen när jag berättade att den stod för henne börja hon typ gråta glädjetårar och gick och visade den för alla, haha är de så en mamma ska bete sig när hennes 17åriga dotter tatuerar sig i smyg haha?;)


Trackback


RSS 2.0