http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Min lilla lilla älskling!

Kom nyss hem från kastreringen av Quincey... Har vart så himla nervös och väl där inne bröt jag ihop och va tvungen att gå ut Gud vad jag börja gråta, tror de va för att hon som skulle kastrera va en sån jävla bitch käring och för att Quin spydde av bedövnings sprutan, det va så många känslor som kom på en och samma gång? Vet inte... Men iaf man vill ju prata med hon som ska kastrera om hur de ska gå till och så men varje fråga man ställde sa hon bah vi tar de medans jag kastrerar, är hon dum i huvudet på riktigt?? Det är så klart man vill ställa frågorna innan hon kastrerar och inte undertiden hon gör de??? Jag vill ju lixom veta om allt ska gå rätt till och om jag vill kastrera hos henne eller inte, tror hon själv jag vill prata om de undertiden hon skär av hans kuk? Nej usch jävla satmara fick jag chansen skulle jag fan bränna henne på bål och spotta henne i ansiktet.... Aja och eftersom han inte är en sån ras som tål uppvaknings sprutan så kunde vi inte väcka han så han ligger fortfarande drogad och sövd och kommer göra de hela natten:(! Han ligger och kramar sin nalle min lilla älskling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0