http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Videon

M nu är tydligen videon ute haha, tänker aldrig kolla på den, men har fått bilder därifrån, tydligen jätte många scener som dom klippt bort, blandannat när jag och lariemar va i en kyrka m.m.. Men är tydligen även scener då jag inte ens vet att dom filmar typ när dom håller på att sminka mig när jag sitter med något svart jävla linne och mina armar ser fetare ut än allt haha:( dör hellre än att kollar på hela videon, men kommer antagligen att få lov att se den när jag ska träffa Andreas och lariemar i morgon... Aja nu ska jag försöka sova pussi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0