http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Näsoperation?

Okej, vet att de låter dumt men har typ alltid velat göra en näsoperation, för har alltid hatat min näsa, men alla hatar ju nästan sina näsor... Men eftersom jag ändå fyller 18 i år så varför inte? Bara de att jag kollade på en klinik i Umeå och dom skulle ta 38000-60000 tusen för en operation, och de är ju sjukt dyrt så hur fan ska man få ihop till dom pengarna.. För chansar på att man inte får dom av sina föräldrar...? För tx Tyra Banks blev ju sjukt så mycket snyggare efter sin, och de är ju många som gör de utan att man märker, som tx miley cyrus har gjort de men de är nästan ingen som vet om... Haha okej kanske inte ska dra in kändisar i det här.. Men ni vet vad jag menar, hatar min näsa tycket den typ är helt sne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0