http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Nelly!

Hejsan! Just nu ligger jag med min prinsessa på bröstet och ska försöka sova. Vi hämtade henne igår, och då brukar dom ju vara ledsna eftersom dom lämnat syskon och mamma en längre tid och ligga under soffan för dom är rädda, men inte Nelly hon! 40 minuter efter vi tagit hem henne så låg hon i mitt knä och kurra som en motor båt och samma natt låg hon på min hals och pussa min näsa! Har lekt hela dagen och hon pratat jätte mycket! Världens mysigaste! Lägger ut jätte dåliga bilder nu, men mobil bloggar och blir inga bra bilder då och man ser jätte dåligt, men lägger in bilder på Nelly i morgon från systemkameran!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0