http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Levande död!

Uch! mår som en hög kattbajs! min hosta blir bara värre och värre, är förvånad över att jag inte hostat upp mina revben än... har inte haft någon matlust på hela dagen, men har spenderat en hel del åt min bästa vän ben&jerry glassen, som sitter skönt i halsen... åt också en semla som som babe kom hem med och efter måde man skapligt illa.. ska försöka få i mig något innan jag somnar, som jag troligt vis inte kommer göra, sov max en timme i natt, så fort man skulle sova fick man host attacker och va tvungen att gå upp. sen på morgonen så va jag ju på väg att få mig en blund men nej!! då ska ju dom där huliganerna till kattungar ha en brottnings match på antingen min mage, mina fötter eller i ansiktet på mig! så nu bad jag pappa komma över med cocillana så hoppas jag att "morfinet" får någon värkan så jag kan somna gott. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0