http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Selma!

HEJ! kom precis från pappa och skulle ge selma mat eftersom han är i kina (min katt hos pappa) sen så när jag kom dit är hon inte alls som hon brukar, hon brukar älska att träffa mig och myser hela tiden. men idag undvek hon mig. och jag mår så sjukt dåligt, känns som jag sviker henne nu när jag och jack skaffat katter, som att jag är "otrogen" mot henne och att hon vet om de. så nu har jag gråtit hela kvällen över de och får knappt någon luft. ni tycker säkert jag är skit töntig som gråter över en katt, men hon är inte bara en katt för mig. eftersom jag inte har nå syskon på pappas sida utan jag har bara haft henne, hon har något som inte alla katter har... varje natt när jag sover där, så ligger hon på mitt bröst tills jag somnar, hon dreglar alltid när man myser med henne och hon tröstar mig när jag gråter. jag kan inte beskriva med ord hur sjukt mycket hon betyder för mig, hon är lixom min syster har växtupp med henne. och jag kommer aldrig kunna älska någon som henne! så jag känner mig så taskig att jag ens myser med andra katter:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0