http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Allt men ingenting!

Jag har så mycket att säga men ändå inte, har inte bloggat på flera dagar men har inte orkat, har så mycket jag bara vill skriva av mig, men någonstans går de ju en gräns, tänkt att bara stå på ett berg och skrika allt man kan, ingen hör en och bara skrika ut alla sina aggressioner! Jaja från de ena till de andra så hade vi matte prov idag, hoppas de gick bra men de tror jag verkligen inte! Sen vill jag bara påpeka att jag hatar jack eftersom han har ätit upp min choklad som jag sparade igår som jag har längtat hela dagen att komma hem till! All hat till dig jack! Jag är skapligt trött och hoppas att jag kan somna tidigt ikväll.. Funderar också på att kke flytta hem ett tag, eller a iaf till katten kommer, känns som jag gör samma saker varje dag och man får Inge för de och mår bara dåligt, jag försover mig varje dag och sen sitter jag och kollar in i väggen när jag kommer hem, tänkte att jag kanske ska flytta hem ett tag så kan jag fokusera på läxor och andra saker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0