http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort...

Hej. Har nyss vart på jacks match och dom utklassade vib med 9-2 great! Själv hade jag världens magkatarr och bara längtade tills att få åka hem och ta tabletter, även om matchen va bra. Kunde knappt stå och blev helt yr, trodde seriöst att jag skulle slägga en kasst spya på någon i nacken... Och de gjorde de inte bättre av att jag hade en äcklig fet gråhårig gubbe i arslet på mig, kände hur han andades mig i nacken euh! Skulle även göra rostade mackor för typ första gången i mitt liv, tack för att ingen har lärt mig att dom blir brända efter ett tag, men första gången för allt right? Nu ska jag gräva ner mig och vakna den 10 februari, hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0