http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Handlat!

Hejsan, idag har jag och älskling vart och köpt lite bas saker till våra kommande familjemedlemar. dock så är de ju en kille, så får hoppas han gillar rosa, för det va finast i rosa.. vem vill lixom ha en grön eller blå klösbräda eller säng? ingen tror jag så vill inte utsätta någon för de, dock så vet vi ju inte en om vår andra kattunge blir en tjej eller kille så köpte ett rosa och ett blått halsband och rosa och blå berlocker i hjärtan som passar till halsbanden, då kan väl lillprinsen få de blåa om den andra blir en tjej, så inte jack blir helt tokig över alla rosa saker våran lägenhet är ner bombat av nu. haha.. i morgon blir de nog att fortsätta att handla katt saker, åh de är så kul och man hittar ju så mycket! ska iaf köpa kattlåda, kattborste,leksaker och koppeln/selen.




en mysig säng fick dom också, men ska lägga i en mysig fillt, inte så kul att sova på brunt heller för den delen:) hittade jätte mycket andra söta sängar på internett men kände inte för att skicka efter och gå o vänta på den, tyckte att den här va helt okej förutom de bruna som man kan fixa. för sängarna på internett kosta ca 600-2000. och med tanke på hur mycket katten kosta, så vet jag inte om jag har råd med en säng för flera tusen...

Haha... om man får försig att ta en promenad med kattisarna är de ju bra med bajspåsar, och tro de eller ej, men de va faktiskt jack som hittade dom rosa påsarna och fråga om jag inte ville ha dom.. tror kke att han gillar rosa trotsallt!

OBS OBS PS PS de va faktigst jag helt själv som skruvade ihopp klösbrädan! wiho duktig jag är va? ingen aning om den är stadig eller ej, men de vissar väl sig, när 10 kilos katten hoppar upp haha... kanske gömmer sig en liten snickare i mig trots allt!

Är dock inte helt nöjd med färgen på kattburen... har kollar fleradagar på en rosa/lila, men jack har helatiden sagt att vi inte behöver någon, att vi kan låna... sen helt plötsligt ville han ju ha en!!?? då hade man tydligen rätt att de är bra att ha en, jag är så smart! så då fanns de ju bara röd kvar. typan!

en mysig gosi filt. ser inte så bra på bilden, men den är typ persikofärgad med lite rosa, sitter med den nu och somnar snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0