http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

ingen vanlig dag, utan min älsklings 21 årsdag

Hej! idag är de bebes födelsedag, och eftersom man är en snäll flickvän köpte jag 11 presenter, ser ut som det är jul under granen igen haha.. men de är han värd, han är ju världens bästa så varför inte skämmabort han lite?

har spenderat flera år tillsammans med dig nu! helt sjukt att du va 18 när vi träffades och idag fyller du 21 och jag va 14 och i år fyller jag 18.. helt sjukt, men jag älskar dig inte en smula mindre efter alla år utan hundra kilo mer varje dag jag delar med dig! även om vi bråkar så är du en av mina bästa vänner, du får mig skratta när jag vill gråta och du gör så jag skrattar tills jag gråter. jag ser inte alltid hur mycket du faktigst finns där för mig, och jag borde visa oftare hur otroligt glad jag är över att jag har dig. även om vi bråkar och allt går neråt så vet jag att du alltid finns där och jag får gråta på din axel. du är den finaste personen som finns och ofta när du bråkar på mig är det för mitt eget bästa och förlåt för att jag inte alltid ser de. vem har en pojkvän som spenderar en hel lanzarote resa till att köpa 10 kilo kattmat och spendera hela dagarna till att mata katterna för att jag ska bli glad? och som även har gått med på att vi ska köpa en katt för min skull? jo min pojkvän eftersom han är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0