http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Lördag..... Vanliga lördagen.....

Hejsan! Har inte bloggat på ett tag, kommer lägga in lite bilder fråb systemen senare idag, och har raderat lite bilder från mobilen, så fick bli en halv gammal bild på mig och Emelie, nu sitter jag iaf i stan hos Micke, Camilla och jossan, och väntar på att jack kommer hem från matchen så kanske vi ska till syster och Dennis på spelkväll och lite vin, hm har även bestämt mig för vilken katt jag vill ha, har skickat mejl till ägarna och allt, bara att den kostar 3000 så vet inte om jack är så sugen på priset.... Lägger upp bild efter katten är köpt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0