http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Min fina rara helt underbara!

att man ens kan tvivla för en sekund, min älskade jack är helt underbar! hämtade mig från skolan igår, då jag både fick choklad och röda rosor! kommer hem idag efter en heldag på stan då man både får ett par awesome skor och present kort på bik bok, fast de är han som fyller i morgon inte jag? hihi fast har även köpt 11 presenter åt min älskling tills i morgon... snäll flickvän! så jag och jack har spenderat kvällen till att kramas och äta lite av tårtad som han ska ta med sig till jobbet i morgon, eller ja... så mycket det finns kvar av den.. hihi busiga..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0