http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Missen!

Hej! Idag har vi vart och handlat lite mer saker till vår kisse, köpte även tröjor, en när den är kattunge och en tills den är större, jag är faktigst helt emot kläder på djur om de inte är för att dom fryser, men eftersom vi kommer ha den som innekatt och inte är van med att gå ut så köpte jag dom ifall den fryser, men om jag ser att den inte trivs i den så tar jag av den direkt! Bara han mår bra, men så länge inte katten mår dåligt av de så why not?! Blir så trött på folk med fördomar med kläder på djur. Det är faktigst från djur till djur hur dom reagerar på de, vissa behöver de för att inte frysa! Men folk som har kläder för skojsskull och inte bryr sig ett dugg om katten/hunden skämms eller vantrivs, det är djurplågeri! Från de ena till de andra, har alltid älskat namnet Quinsey i flera år, och ville att vår katt skulle heta de, men jack har alltid sagt nej.. Men idag sa han att han kunde heta de! Bara ett problem... Kan inte välja hur de ska stavas, antingen Quinsey, Quincy, eller Quincey!! Vad tycker ni?? image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0