http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Skoltrött!:(

Hejhejhej! Svintrött är jag och kommer somna när som helst nu iskolan, har spenderat hela natten och morgonen till att se på miley and mandy show awesome!! För alltid kärlek, slutar 4 idag, har fan nästan aldrig vart kvar så länge i skolan, men tack vare de där jävla CSN som ska se till att man är fånge i skolan, om de nu är sant??.. Aja så kommer jag antagligen få gå hela skoldagarna ut... Och de värsta är att jag glömde mina hörlurar hemma!!!! Så kan inte ens lyans på musik när man ska ta världens senaste buss hem, så ber till Gud att jag kan åka med jack hem från jobbet idag. Jag är helt förstörd att jag måste gå till fyra varje tisdag!? Orkat verkligen inte är så himla skoltrött, men är överlycklig att vi iaf är lediga torsdag och fredag, bara en skoldag kvar... Kämpa nu Linn!!
image descriptionimage description
image description
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0