http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

sveriges mest älskade!

image description


Heeeelloj! gjorde nyss ett 7jälla inlägg men sen kom jag ju på att gud hatar mig, så det försvannnnnn jju!!
Nevermind.... satt och kolla lite miley bilder när plötsligt jag såg ett tidnings klipp som handlade om mig, gud så kul att jag är mest älskad i hela sverige, och de vill jag tacka min familj, mina vänner och självklart ni mina fina bloggläsare/fans för. OBS OBS OBS ber om ursäkt över att jag inte bloggar på ett tag, har de inte vart de ena så har de vart de andra.... skolan har ju börjar igen, kill mee, men de är bara att bryta ihop och komma igen!(cheerleadern har talat)  jag har ju dock något att längta till. min pisse misse unge, eller rättare sagt mina pisse misse ungar!!! wihooooo! PS PS PS om ingen hör från mig på länge, så kan de va för att 10 kilos katten har sutit sig på mig... bara en tanke.. Aja de va allt för mig. tack och hej.

Leverpastej heheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0