http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

Tisdag!

Hejsan! Sitter i skolan och har snart skrivit klart vårar manus inför radion, och de känns skönt! Ska till syster och Dennis o fika idag! Har även fått en ny bild på vår fina misse som vi snart ska hämta! Gud vad jag längtar! Fast han har blivit sjukt stor, hihi fast mysigt ju! Hon vi ska köpa katten av är så sjukt söt, hon fårade i går om vi ville äta hos henne eftersom vi åker så långt, så hon fråga om de gick bra med kyckling paj, men jack sa att han kunde ta men att jag va vegetarian, hon bah men jag kan laga ordning något vegetariskt åt henne, men jack sa att jag är väldigt kräsen i mat att jag äter något på vägen, hon bah men jag köper fika macka och kaffe/saft till henne! Jack bah ja hon äter ju macka med bregott, hon bah ja men vad bra jag köper de till henne! Gud så söt hon är, vill ta med henne hem haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0