http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

smile girl, smile and hide you'r pain!

I bland kanske man ska må dåligt så man verkligen känner när man är lycklig, för de sägs ju att efter stor motgång kommer framgång. Så för stunden känns allt toppen. men hur länge ska de vara? kan ju börja med att hela helgen är förstörd. och de finns ju inget att göra åt.... får leva i stunden, le och se glad ut, men är de så de ska vara? usch vill inte ens tänka på skolan har så sjukt mycket nu, och de går inte att skita i heller, ska ju sända live radio i 40 minuter om mindre än en vecka, och innan de ska jag hitta en nudist och interjuva och även ha mitt manus färdigt... herregud! de enda som kan få mig att le just nu är att vi ska hämta katten, men de är ju 3 veckor kvar!! hur ska jag överleva? tänk och man skulle vakna en morgon, i ett stort jävla hus i LA går ut till köket och där sitter Miley och bara väntar på att jag och hon ska ut och shoppa. herregud om drömmar kunde slå in... skulle kunna skriva en bibel, men nu får de vara bra, ska krypa ner bredvid jack som antagligen redan sover, de här avslutar jag med en bild på en tjej med en köttbulls nästa! hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0