http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

LÖRDAG!

ÅHH va så himmla glad när jag vaknade upp i morse och såg hur varmt de va och att solen sken, hela dagen blev helt plötsligt toppen, så på med vår/sommar kläder och mina älskase älskade skor sen en morgon kaffe i solen, då känner man sig som lyckligast! sen vidare till mamma för att fira min älsade syster som nyss fyllt 24. massa grattis till henne!!!!! nu sitter jag och väntar på att melodifestivalen ska börja helt själv:( jack är ju på match.... men har iaf mina älskade katter och en hund som gör mig sällskap:)


min fina fina älskade syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0