http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Linnandrea -

nyttigare liv

fick nyss hem mitt paket så nu ska jag börja mitt nyttigare liv, det är piller med chillie extrakt som snabbar på matförbränningen, och ökar mättnadskänslan så man inte små äter hela tiden, för de är sjukt onödigt när man tillexempel äter chips för man är hungrig, så ska sluta med allt sånt och bara äta mat. så ska börja mitt gröna liv nu, fast de gör jag ju dock redan eftersom jag är vegetarian, helt sjukt att jag vart de över 2 år nu... aja men ska sluta med allt onyttigt. fast varför försöker jag ens att övertala mig själv att göra de? kommer ändå sitta här med godis och chips i morgon typ haha.. så får väl sattsa på beach 2019 istället..... eller vafan varför ens börja äta nyttigt när jorden ens ska gå under i år? nu skiter jag i dieten och går och gör popcorn istället, hejdå ingen dubbelmoral?? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0